Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
FPS
Konečný, Dominik ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vytvoření prototypu hlavních herních systémů digitální hry v žánru FPS (first person shooter). Samotným cílem je tak na jednu stranu naplnění žánrových konvencí a navázání na historii daného žánru, na druhou stranu snaha o hledání nových přístupů, jak jednotlivé prvky zpracovat především z hlediska samotného designu, vzájemné provázanosti a  intuitivnosti ovládání. Dílčí systémy, které v návrhu a prototypu zpracovávám, jsou především pohybový a soubojový model, tedy možnosti a způsoby hráčova pohybu a střelby v návaznosti na nepřátelé, jejich schopnosti a umělou inteligenci. Dále také s tímto související způsob předávání informací pomocí imerzivního uživatelského rozhraní ve formě hráčových rukou a předmětů. V rámci práce se věnuji jednotlivým prvkům herního systému, v krátkosti popíši jaké je jejich místo a důvod v rámci celku a jak se k nim nejčastěji v rámci herního vývoje přistupuje. Následně se budu věnovat tomu, jak jsem k designovému a technickému řešení těchto prvků přistupoval já.
Vytvoření interaktivních programů pro podporu výuky zpracování signálů a obrazů
Olbert, Jaroslav ; Rajmic, Pavel (oponent) ; Mangová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou Java apletů pro podporu výuky zpracování signálů a obrazů. Teoretická část práce se krátce věnuje historii a výhodám jazyka Java, následně pak teoriemi k jednotlivým apletům a popisem zdrojových kódů, kterými jsou aplety tvořeny. Praktickou část tvoří návrh a tvorba apletů pro lineární kombinace obrazů, metodu nejmenších čtverců a doporučení mířicího bodu při hodu šipkami na terč.
FPS
Konečný, Dominik ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vytvoření prototypu hlavních herních systémů digitální hry v žánru FPS (first person shooter). Samotným cílem je tak na jednu stranu naplnění žánrových konvencí a navázání na historii daného žánru, na druhou stranu snaha o hledání nových přístupů, jak jednotlivé prvky zpracovat především z hlediska samotného designu, vzájemné provázanosti a  intuitivnosti ovládání. Dílčí systémy, které v návrhu a prototypu zpracovávám, jsou především pohybový a soubojový model, tedy možnosti a způsoby hráčova pohybu a střelby v návaznosti na nepřátelé, jejich schopnosti a umělou inteligenci. Dále také s tímto související způsob předávání informací pomocí imerzivního uživatelského rozhraní ve formě hráčových rukou a předmětů. V rámci práce se věnuji jednotlivým prvkům herního systému, v krátkosti popíši jaké je jejich místo a důvod v rámci celku a jak se k nim nejčastěji v rámci herního vývoje přistupuje. Následně se budu věnovat tomu, jak jsem k designovému a technickému řešení těchto prvků přistupoval já.
Vliv výstroje a výzbroje na držení těla při střelecké poloze v kleku
Zdražila, Václav ; Vágner, Michal (vedoucí práce) ; Kubový, Petr (oponent)
Název práce Vliv výstroje a výzbroje na držení těla při střelecké poloze v kleku Cíle Cílem této práce je zjistit vliv výstroje a výzbroje na držení těla při střelecké poloze v kleku. Konkrétně je v této práci zkoumán vliv nesené zátěže na držení těla, stabilitu míření a rovnováhu vysoké a nízké varianty střelecké polohy v kleku. Metody Jedná se o empirickou práci observačního charakteru. Střelecká poloha byla testována pomocí kamerového systému Qualisys a tlakových podlahových desek Kistler. Měření bylo provedeno na 16 studentech Vojenského oboru o průměrném věku 23 let (směrodatná odchylka 2,63 let). Měření probíhalo ve čtyřech úrovních, a to bez zátěže, s lehkou zátěží 15 kg, se střední zátěží 30 kg a těžkou zátěží 45 kg. Měření bylo provedeno na vysoké variantě kleku i na nízké variantě se zapřením lokte o přední koleno. Intraindividuální porovnání výsledků se provedlo pomocí T-testu. Výsledky Zátěž ve formě výstroje a výzbroje měla statisticky významný - negativní vliv na držení těla při střelecké poloze v kleku. Použitá výstroj a výzbroj způsobila nižší polohu trupu, u nízkého kleku navíc větší natočení ramen, menší stabilitu míření a menší kontrolu nad rovnováhou v poloze. Čím více váha výstroje a výzbroje stoupala, tím více negativní měla dopad na držení těla v kleku. Nízká varianta polohy...
Střelecké disciplíny pro vzduchovou pušku
Zrůst, David ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Hermel, Ivan (oponent)
Název: Střelecké disciplíny pro vzduchovou pušku Cíle: Cílem je popsání střeleckých disciplín pro vzduchovou pušku, včetně změn z roku 2017. Metody: v práci byla použita obsahová analýza dokumentů a dalších odborných publikací týkajících se sportovní střelby ze vzduchové pušky. Výsledky: Výsledkem je přehled sportovní střelby ze vzduchové pušky včetně jejich střeleckých disciplín, které jsou uvedeny v platných pravidlech z roku 2017, platné do roku 2020. Klíčová slova: Střelec, disciplína, puška, terč, míření
Vliv výstroje a výzbroje na držení těla při střelecké poloze v kleku
Zdražila, Václav ; Vágner, Michal (vedoucí práce) ; Kubový, Petr (oponent)
Název práce Vliv výstroje a výzbroje na držení těla při střelecké poloze v kleku Cíle Cílem této práce je zjistit vliv výstroje a výzbroje na držení těla při střelecké poloze v kleku. Konkrétně je v této práci zkoumán vliv nesené zátěže na držení těla, stabilitu míření a rovnováhu vysoké a nízké varianty střelecké polohy v kleku. Metody Jedná se o empirickou práci observačního charakteru. Střelecká poloha byla testována pomocí kamerového systému Qualisys a tlakových podlahových desek Kistler. Měření bylo provedeno na 16 studentech Vojenského oboru o průměrném věku 23 let (směrodatná odchylka 2,63 let). Měření probíhalo ve čtyřech úrovních, a to bez zátěže, s lehkou zátěží 15 kg, se střední zátěží 30 kg a těžkou zátěží 45 kg. Měření bylo provedeno na vysoké variantě kleku i na nízké variantě se zapřením lokte o přední koleno. Intraindividuální porovnání výsledků se provedlo pomocí T-testu. Výsledky Zátěž ve formě výstroje a výzbroje měla statisticky významný - negativní vliv na držení těla při střelecké poloze v kleku. Použitá výstroj a výzbroj způsobila nižší polohu trupu, u nízkého kleku navíc větší natočení ramen, menší stabilitu míření a menší kontrolu nad rovnováhou v poloze. Čím více váha výstroje a výzbroje stoupala, tím více negativní měla dopad na držení těla v kleku. Nízká varianta polohy...
Vytvoření interaktivních programů pro podporu výuky zpracování signálů a obrazů
Olbert, Jaroslav ; Rajmic, Pavel (oponent) ; Mangová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou Java apletů pro podporu výuky zpracování signálů a obrazů. Teoretická část práce se krátce věnuje historii a výhodám jazyka Java, následně pak teoriemi k jednotlivým apletům a popisem zdrojových kódů, kterými jsou aplety tvořeny. Praktickou část tvoří návrh a tvorba apletů pro lineární kombinace obrazů, metodu nejmenších čtverců a doporučení mířicího bodu při hodu šipkami na terč.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.